Δευτέρα, Μαΐου 05, 2014

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΗΣ ΑΠΕΡΓΟΥ ΣΤΑ ΙΩΑΝΝΙΝΑ

 Την Κυριακή 4 Μαΐου συμμετείχα και εγώ στο κάλεσμα στην Απεργία ενάντια στο ανοιγμα της αγοράς την Κυριακή  και στην εξόρμηση (κάτω από καταρρακτώδης βροχή) που ακολούθησε της Αγωνιστικής Παρέμβασης εργατοϋπαλλήλων Ιωαννίνων, για την ευαισθητοποίηση του κοινού όσο άφορα την ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΑΡΓΙΑ.

Δυστυχώς δεν είχα την δυνατότητα να είμαι στο αρχικό ραντεβού και έφτασα με το αυτοκίνητο μου λίγο αργότερα στο σημείο που βρισκόταν οι Απεργοί, και σταμάτησα  με το αυτοκίνητο στην άκρη χωρίς να κατεβώ- μπροστά σε έναν νέο πολυδιαφημιζόμενο- αλλά πλην ατελή και με μπάζα  πεζόδρομο... , για να τραβήξω φωτογραφίες την απεργιακή παρέμβαση.

Άλλα πριν προλάβω να κάνω κάτι, έρχεται ένας υποτιθέμενος αγανακτισμένος κάτοικος, φανερά  εκνευρισμένος και μου λέει να πάρω αμέσως το αυτοκίνητο μου!!!!! Παρόλο το ύφος του(!!!!!), εγώ  του απάντησα ευγενικά, ενημερώνοντας τον για την απεργία για το ότι είναι Κυριακή και δεν χρειάζεται να ανησυχεί γιατί φεύγω αμέσως, όπως και έγινε, αμέσως μετά, παρκάροντας λίγο παρακάτω σε κανονική θέση.  Και όμως ο «αγανακτισμένος» συνέχισε να με απειλεί πως θα φέρει σίγουρα την Αστυνομία. Όλο το άνωθεν συμβάν κράτησε 5 -6 λεπτά...!!!

Στην συνέχεια πεζός με το συνεργείο τον απεργών, συνεχίσαμε σταματώντας μπροστά σε όλα τα γνωστά πολυκαταστήματα και αλυσίδες της πόλης αποθανατίζοντας με την μηχανή μου την απεργιακή παρέμβαση μέχρι που η παρέμβαση τελείωσε.

Επιστρέφοντας λοιπόν  στο σπίτι αντιλαμβάνομαι ότι με ακολουθεί το μεγάλο βαν της τροχαίας και σταματώντας τους ρώτησα τη ακριβώς ήθελαν;;  Μου είπαν έκαναν μια έρευνα, χωρίς περαιτέρω εξηγήσεις, εστιάζοντας  στις ερωτήσεις τους  στο που βρισκόμουν πριν.

Ερεύνησαν τα χαρτιά του αυτοκινήτου μου όλα τα προσωπικά μου αντικείμενα, δίχως να βρουν τίποτε το μεμπτό. Αντί να μου επιτρέψουν να αποχωρήσω, κάλεσαν περιπολικό αυτή την φορά, τα ξαναερεύνησε όλα από την αρχή και με οδήγησαν  στο τμήμα για εξακρίβωση.  Ύστερα από λίγο μου ανακοινώθηκε ότι είμαι ελεύθερος !!!!

Πάντως, παρ' όλη την προσωπική μου ταλαιπωρία, την ανησυχία της οικογενείας μου και το ψυχοφθόρο της υπόθεσης ΕΝΑ θα ήθελα να ξέρουν η πολιτικοί διώκτες μου: Η στάση τους δεν δείχνει την δύναμη τους άλλα την αδυναμία του....Η  τρομοκρατία τους δεν  μας φοβίζει, αλλά μας ενώνει. ΠΑΝΤΑ  θα μας βρίσκουν πάντα δίπλα  ΚΑΙ ΜΕΣΑ στους αγώνες των εργαζομένων , μέχρι την νικηφόρα Αντικαπιταλιστική Ανατροπή.


 ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΥ – υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με την Αριστερή Παρέμβαση Ηπείρου

Δεν υπάρχουν σχόλια: